CASHBACK & TAOBAO


Sekarang kita cerita tentang kelebihan SHOPBACK 

Shopback ni bukan anda boleh dapat duit dengan cepat yea.

Ia lebih pada apa yang anda berbelanja dan dia akan bagi berapa percent  untuk di jadikan cash balik.

Actually x rugi pun dan bukan susah pun. Anda hanya perlu aktifkan SHOPBACK tiap kali anda berbelanja.

Macam saya suka beli barang dari TAOBAO, nilai cashback yang SHOPBACK bagi 10% dari harga barang tersebut.

Jom tengok setakat ni saya dapat berapa. Kira ada peningkatan la untuk saya :


Setakat kerajinan saya mengumpul cashback ni. Saya dah berjaya withdrawn RM300. Banyakkan ??

So kena tengok tahap kerajinan anda la..

Nak DUIT kena rajin..

Nak RAJIN kena usaha bukakan minda betul-betul.

Ada Apps TAOBAO mesti kena ada Apps SHOPBACK.

Nak dapatkan duit lagi cepat sila sign up dengan segera yea:↓

https://www.shopback.my/referred-signup-bonus?raf=6j2y3G

(REFERAL)


Maklumat lain :




Lagi senang anda add jea buddy ShopBack di google chrome. Setiap kali anda nak berbelanja button shopback akan muncul. Sesenang ABC sahaja.

SELAMAT MENCUBA.


Comments

Popular posts from this blog

Set Cadar Pengantin

QRPAY MAYBANK & TAOBAO